دانلود انیمیشن سه بعدی گیسو کمند
 
دانلود همه چیز
دانلود
 
 
جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : علی
دانلود رایگان انیمیشن سه بعدی Tangled - گیسو کمند

کارتون یا انیمیشن سه بعدی که برای سرگرمی شما کاربران در نظر گرفته ایم محصول سال 2010 میلادی و یکی از جذاب ترین کارتون هایی است که تا به حال ساخته شده. انیمینشنی با کاراکترهای جالب و زیبا که همه با توجه به طراحی فوق العاده بسیار در نقش خود موفق بوده اند و این امر هم حاصل دقت نظر سازندگان این کارتون بوده است. Tangled داستان دختری را روایت می کند که در قصری زندانی شده استمادر Rapunzel که می داند دخترش به سبب دریافت نیروی شفابخش از گل ها نیروی زیادی را در موهایش ذخیره کرده او را زندانی می کند و حالا پس از گذشت سال Rapunzel بزرگ شده و با همین بزرگ شدن موهایش هم به 21 متر رسیده است. این یک سری داستان است و طرف دیگر هم Flynn Ryder است که به شکل اتفاقی با این دختر شاهزاده آشنا می شود ؛ روزی وی را به صورت اتفاقی که در این برج قصر زندانی شده می بیند و فکر می کند که این دختر همان همسر آرزوهایش است ، وی که یک راهزن است روزی وارد قصر می شود تا این که ...
ما با تلاش فراوان نسخه با کیفیت این انیمیشن سه بعدی را آماده کرده ایم تا شما کاربران با دانلود این کارتون از لحظات تماشای آن نهایت لذت را ببرید. Tangled 3D 2010 می تواند اسباب سرگرمی هم کودکان و هم برزگترها را فراهم آورد ؛ به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کرده و به واسطه عینک های سه بعدی از تماشای آن اوقات خوشی را سپری کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس hamedan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 87474
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1